SIRTFOOD: Sirtuïne, the skinny gene!

press.jpg

Ouder worden, een gevoelig onderwerp. Niet zozeer de cijfers die onze leeftijd verraden, als wel de uiterlijke kenmerken van het ouder worden. Lees; rimpels, lijntjes, verlies van jeugdigheid. Geen wonder dat we zoveel moeite investeren in cosmetica en verzorgingen en laat het ons eerlijk uitspreken, extra hulp via plastische chirurgie, botox, fillers en vele andere behandelingen.

Maar we kunnen meer. Wist je dat de efficiëntste maatregel om veroudering te vertragen onze calorie-inname te beperken is? Minder eten betekent langer leven. Bij een goede gezondheid verlengt dit het leven, maar hongerlijden maakt niet gelukkig. En sociaal is het zeker geen hoogvlieger, eten staat in verhouding met gezelligheid. Dus moeten we hiervoor een alternatief zoeken.

Wetenschap heeft uitgezocht dat tijdens het ‘hongeren’ het enzym SIRTUÏNE wordt geactiveerd. Dit enzym zorgt voor herstel en langer leven. Om dit op gang te brengen zonder met een knorrende maag rond te lopen moet je SIRTFOOD nuttigen. Bepaalde levensmiddelen stimuleren immers de sirtuïnes en zijn aldus belangrijk  voor onze gezondheid. Het zijn als het ware sirtuïne-activatoren die vetafbraak ondersteunen, ouderdomsziekten voorkomen en bescherming tegen kanker bieden. Kortom, een levensverlengend effect.

Zangeres ADELE viel dankzij het SIRTFOOD dieet met succes 14 kg af.

Adele-The-Sirtfood-Diet-Plan.jpg

Ik hoor je denken, welke levensmiddelen bevatten dan deze sirtuïne-activatoren? 

Here we go! Dit zijn de TOP 22 SIRTFOOD

  • Appels
  • Blauwe bessen
  • Boekweit
  • Boerenkool
  • Broccoli
  • Cashewnoten
  • Chocolade (yeah!!)
  • Citrusfruit
  • Frambozen
  • Groene thee
  • Knoflook
  • Koffie (Thank God!)
  • Kurkuma
  • Olijfolie
  • Peterselie
  • Rode wijn (Diepe buiging!)
  • Rucola
  • Soja
  • Spaanse pepers
  • Tomaten
  • Uien
  • Walnoten

Meer weten? Dan is Gezond en Slank met SIRTFOOD het ideale boek voor jou. Je ontdekt hierin de vele positieve effecten van sirtuïne op het lichaam, alle sirtfoods op een rij en hun specifieke gezondheidsvoordelen en, last nut not least, een tweewekenprogramma met maar liefst 40 recepten!

In het boek vind je de theorie achter het Sirtfood dieet, maar ook allerlei recepten, tips en veelgestelde vragen. Het boek is een paperback en leest makkelijk weg.

9789044750515_front.jpg

Titel boek: Gezond en slank met SIRTFOOD

Schrijvers: Bernd Kleine-Gunk/Anna Cavelius-/Tanja Dusy
Uitgeverij: DELTAS
Aantal pagina’s: 128
ISBN: 978 90 447 5051 5

Prijs: € 16,95

Te koop bij o.a Bol.com

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s